FFViraggieNeg

我还是七隗(kui二声),一个可有可无的边缘星球,谢谢你曾经来过。
欢迎来网易云:FFViraggieNeg

Ink - Coldplay

      纯粹简单朗朗上口的音乐,没有激烈的朋克摇滚,让音乐听起来显得不那么的喧闹。

       同时又加入与电子音乐相似的复合节奏,鼓点持续不断的贯穿始终,让人感觉深沉迫切的爱念由外物转化到内心世界的故事性,不断翻涌而出,如同平滑流线一样滑过歌唱者深埋心底的渴望,也敲击着每一位听众心灵一角,勾起那一段难以忘怀的美好时光。


附歌词:

Ink-Coldplay
Got a tattoo that said "2gether thru life" 
纹身上写着“一起走过坎坷人生” 
Carved in your name with my pocket knife
用小刀刻下你的名字 
And you wonder when you wake up, will it be alright? 
你不知道当你醒来时,一切会好起来 
Feels like there's something broken inside
感觉就像身体有什么在碎裂一样 
All I know
我所知道的 
All I know
我所知道的 
Is that I'm lost wherever you go
我迷失在找寻你的路上 
All I know
我所知道的 
Is that I love you so
是我深爱着你 
So much that it hurts
哪怕受伤也在所不惜 
Got a tattoo and the pain's alright
有了你的纹身,也不觉苦痛 
Just wanted a way of keeping you inside
只想找种方式表达对你的思念 
All I know
我所知道的 
All I know
我所知道的 
Is that I'm lost in your fire below
我在你的爱火里迷失自我 
All I know
我所知道的 
Is that I love you so
是我深爱着你 
So much that it hurts
哪怕受伤也在所不惜 
See the road begin to climb
看到你, 
See your stars begin to shine
如繁星般,开始闪烁 
I see your colors
我看到你迷人的光芒 
And I'm dying of thirst
我渴望之至 
All I know is that I love you so
我所知道的是我深爱着你 
So much that it hurts
哪怕受伤也在所不惜 
Oh yeah yeah yeah
哦 耶耶耶 
So much that it hurts
哪怕受伤也在所不惜


评论 ( 7 )
热度 ( 57 )

© FFViraggieNeg | Powered by LOFTER