FFViraggieNeg

我还是七隗(kui二声),一个可有可无的边缘星球,谢谢你曾经来过。
欢迎来网易云:FFViraggieNeg

Sorry - Queensberry

KTV英文歌单来一发~朗朗上口的一首歌曲,来自德国的一个女生组合Queensberry。

这首《sorry》将失恋唱的明快洒脱,很容易让人跟着哼唱的舒服的旋律。

贴歌词:

I can′t help but wonder how

我不禁想知道

I would be feeling if I wasn′t here right now

我觉得假如我现在不曾在这

I finally decided

我最终会决定

I don′t need another reason for leaving you

我不需要另外一个理由而离开你

I laid you clothes out on the bed

我把你的衣服平躺地放在床上

don′t wanna see you here again

不会再想见到你了

put your keys through the letterbox

把你钥匙的完整地放在信盒里

and just walk away 然后 离开

You always get the best of me 你总得得到我最好的一切

Your lies and your apologies 你一次次的谎言与抱歉

Can′t understand what made me so weak 不明白什么让我变得如此懦弱

Well you could try to plea 而你只会试着请求

But sorry is a word that you′ll never need 但抱歉仅是一个代言词,你再也不会需要

See it don′t matter what you do 要知道你做什么已于事无补

Cos i already know we′re through 因为我已知道我们成为过去式

If it ain′t feeling right what′s the use 假如感觉不再还有什么意义

So you could try to plea 所以你只会试着请求

But sorry is a word that you′ll never need 但抱歉只是一个代言词你再也不需要

You can save those crocodile tears 你盛载的只是那些假慈悲

Ain't no point, tacking back, what you said 你说什么已毫无意义 夺不回来

Cos i don′t want to hear it no more 因为我不再想听到

I′m justified in feeling this way. Ooh yeah 我有理由去肯定这个决定

Reafrain : You always get the best of me 你总是得到我最好的一切

Your lies and your apologies 你一次次的谎言和抱歉

Can′t understand what made me so weak

不明白什么让我如此懦弱

Well you could try to plea

而你只会试着请求

But sorry is a word that you′ll never need

但抱歉只是一个代言词你从来都不需要

See it don′t matter what you do

明白无论如何你做什么

Cos i already know we′re through

因为我已知道我们成为过去

If it ain′t feeling right what′s the use

假如感觉不再还有什么意义

So you could try to plea

所以你只会试着请求

But sorry is a word that you′ll never need

但抱歉只是一个代言词你再也不需要

Bridge : Forget about the two of us

忘记关于我们的一切吧

The picture my mind drew of us

在脑海里曾绘画着我们的图片

Was just a world that i had made belive

不得不使我相信那已是一个世界

So you could try to plea

所以你只会试着去请求

But sorry is a word that you′ll never need

但抱歉只是一个代言词你再也不需要

评论
热度 ( 23 )

© FFViraggieNeg | Powered by LOFTER