FFViraggieNeg

我还是七隗(kui二声),一个可有可无的边缘星球,谢谢你曾经来过。
欢迎来网易云:FFViraggieNeg

Vultures - John Mayer

      前奏吸引来一发~

      独特的韵律,细腻略带风骚的声音处理

      透露出无谓却不失坚忍的情绪。

      让人不由自主的扭动身体来配合节奏的鼓点。


附歌词:

Some of us, We're hardly ever here
The rest of us, we're born to disappear
How do I stop myself from
Being just a number
How will I hold my head
To keep from going under

我们中,极少有人能撑到这里
剩下的人,生而注定销声匿迹
我要怎样才能
停止当个无名小卒
我要怎样才能
昂起头颅不再沉沦


Down to the wire
I wanted water but
But I'll walk through the fire
If this is what it takes
To take me even higher
Then I'll come through
Like I do
When the world keeps
Testing me, testing me,testing me

直到最后关头
我想要如鱼得水
但却选择勇闯火海
如果这些代价
会使我更加斗志高昂
于是我定能凯旋而归
这才像我一贯的作风
当这个世界无休止地
考验我,考验我,考验我

How did they find me here
What do they want from me
All of these vultures hiding
Right outside my door
I hear them whisperin
They're tryin to ride it out
Cause they've never gone this long
Without a kill before

他们是如何在此找到我的
他们想从我身上得到什么
躲在我的门外的
尽是这些贪心鬼
我听见他们窃窃私语
他们要硬闯这一关
因为他们不曾耗时这么久
而没有经历任何杀戮

Down to the wire
I wanted water but
I'll walk through the fire
If this is what it takes
To take me even higher
Then I'll come through
Like I do
When the world keeps
Testing me, testing me, testing me

直到最后关头
我想要如鱼得水
但却选择勇闯火海
如果这些代价
会使我更加斗志高昂
于是我定能凯旋而归
这才像我一贯的作风
当这个世界无休止地
考验我,考验我,考验我

Wheels up
I got to leave this evening
Can't seem to shake these vultures
Off of my trail
Power is made, by power being taken
So I keep on running
To protect my situation

整装待发
我必须在今晚离开
似乎难以将那些贪心鬼
从我身后甩开
被施力者还之以力
于是我继续奔走
只为明哲保身

Down to the wire
I wanted water but
I'll walk through the fire
If this is what it takes
To take me even higher
Then I'll come through
Like I do
When the world keeps
Testing me, testing me

直到最后关头
我想要如鱼得水
但却选择勇闯火海
如果这些代价
会使我更加斗志高昂
于是我定能凯旋而归
这才像我一贯的作风
当这个世界无休止地
考验我,考验我,考验我

Oooooooooooo
Oooooooooooo
Oooooooooooo
Oooooooooooo
Whatcha gonna do about it
Whatcha gonna do about it

你打算怎么做呢?
你打算怎么做呢?

评论 ( 3 )
热度 ( 57 )

© FFViraggieNeg | Powered by LOFTER