FFViraggieNeg

我还是七隗(kui二声),一个可有可无的边缘星球,谢谢你曾经来过。
欢迎来网易云:FFViraggieNeg

Like A Star - Corinne Bailey Rae

 暖心音乐。
Corinne的声音有些绵绵黏黏的磁性,歌词里充满了爱恋的美好,和着《Like a star》的旋律,一个人静静聆听的时候会有种别样的味道和魔力。

开口听声便心安,像夜空里划过天幕的流行留下的淡淡痕迹,像落叶漂在水面上荡起的微微涟漪,轻轻拨动了心弦,耳朵都醉了。

附部分歌词:
Just like a star across my sky
 好似流星划过我的天空
Just like an angel off the page
 你像书中走出的天使
You have appeared to my life
 出现在我的生命中
Feel like I'll never be the same
 从未有过这样的感觉
Just like a song in my heart
 就像心中的响起的歌声
Just like oil on my hands
 温暖我的掌心
Oh.. I do love you
 喔,真的爱你
Still i wonder why it is
 始终不懂
I don't argue like this, With anyone but you
 我为何这样在乎你
We do it all the time, Blowing out my mind
 让我如此神魂颠倒
You've got this look i can't describe
 难以抗拒你的容颜
You make me feel like I'm alive
 你让我的生命绽放
When everything else is a fade
 当一切老去
Without a doubt you're on my side
 我相信,你依旧在我身边
Heaven has been away too long
 天堂太远
Can't find the words to write this song
 爱在心头口难开,只能用歌声代替苍白的言语
Oh.,.. Your love
 喔,你的爱
Still i wonder why it is
 始终不懂
I don't argue like this,With anyone but you
 我为何这样在乎你
We do it all the time Blowing out my mind
 让我如此神魂颠倒
I have come to understand, The way it is
 如今我终于明白一切

评论 ( 5 )
热度 ( 40 )

© FFViraggieNeg | Powered by LOFTER